whatsapp icon facebook icon
contact us icon

    לייעוץ עם צוות המומחים מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    יראל הנדסת חשמל

    מהנדסים יועצים ובודקי סוג 3

    בדיקות │ יעוץ │ תכנון

    לפרטים נוספים חייג עכשיו

    מי אנחנו

    יראל הנדסת חשמל הינה חברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום מערכות החשמל, מתקני מתח גבוה, מערכות בקרה, בדיקת כל סוגי המתקנים, מערכות גילוי אש ותחזוקה.

    מבין השירותים שאנו מספקים: בדיקות כל מתקני החשמל, מתן שירותי ניהול ותפעול מתח גבוה, ניהול וליווי פרויקטים ועוד.

    כמו כן, אנו מאמינים כי האמינות קודמת לכל ולכן נדאג להעניק לכל לקוח את ההצעה ההוגנת, הנכונה והמתאימה ביותר לעבודה. כמובן שמהרגע שהגענו לשטח אנו לוקחים אחריות מלאה על שטח העבודה ודואגים לבצע את הדרישה ברמה הגבוהה ביותר. בין אם מדובר במתקן מסחרי או ביתי אנו מתחייבים לבצע את העבודה בצורה האיכותית, המקצועית ביותר ולהתחשב בכל צרכי הלקוח.

    info image

      לייעוץ עם צוות המומחים מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      dark

      כל הסיבות לבחור ביראל הנדסת חשמל

      וותק וניסיון רב בתחום

      אמינות ושקיפות מלאה

      מומחים בבטיחות ומפגעים

      צוות מהנדסים ובודקי סוג 3 מקצועיים

      עובדים בכפוף לתקנים ישראלים ובינלאומיים

      שירות מהיר ואדיב

      ציוד ומכשירי מדידה מתקדמים

      יחס וליווי אישי מהתחלה ועד הסוף

        לייעוץ עם צוות המומחים מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

        מידע מקצועי בואו לדעת יותר

        seo image

        בודק חשמל סוג 3

        המונח 'בודק חשמל סוג 3' משמעותו היא מתן שירותי בדיקה על ידי מהנדס חשמל שמחזיק ברישיון חשמלאי בודק סוג 3.

        רישיון זה הינו הדרגה הגבוה ביותר מבחינת רישוי שניתן לקבל על פי חוק. בודק חשמל סוג 3 מחזיק בשנות וותק על מנת לבצע עבודות של חשמלאי-מהנדס. מדובר בביצוע מגוון של עבודות חשמל במתקנים שונים ובהיקפים שונים כמו למשל בדיקות חשמל בתחנות כוח, במערכות חשמל מורכבות, שנאים, סקר לוחות חשמל ועוד. ריכזנו עבורכם כאן מידע חשוב שיעשה לכם סדר לגבי מתי נדרש להזמין בודק חשמל סוג 3 ומי נדרש להזמין.

        רשימת הבדיקות שמבצע בודק חשמל סוג 3

        רשימת הבדיקות המבוצעות על ידי בודק חשמל סוג 3 מגוונת וכוללת התייחסות לסוג המתקן שנדרש לבדוק ולאשר.

        אם מדובר בבדיקת תחנת כח, גנרטורים, מערכות UPS, שנאים, מערכות סולאריות, בריכות,  עמדת טעינת רכבים וכו', הרי שנדרשת מומחיות וניסיון רב לביצוע הבדיקה.

        בודק חשמל סוג 3 בוחן את המערכת תוך התייחסות ללוחות החשמל, מיקומם, התקנת כבלים, כיוון הגנות, מערכת הארקה, טיב הבידוד, תקינות הציוד, התאמת התוכניות אל מול הביצוע ועוד.

        אישור של חשמלאי בודק מסוג 3

        ישנם מקרים בהם נדרש אישור של חשמלאי בודק. לרוב מדובר על מקרים כמו קבלת טופס 4 או בדיקת תקינות למטרת תחזוקה. למקרים מסוג זה תוכלו להזמין בודק חשמל סוג 3 שיבצע עבורכם את הבדיקה ויספק אישור נדרש שהמערכת תקינה ותואמת את דרישות חוק החשמל ותקנותיו. כאשר פותחים עסק חדש יש לבצע בדיקת תקינות וגם כאשר מחדשים את רשיון העסק. אם יש לכם ספק לגבי הצורך בביצוע של בדיקה או בקבלת שירות של בודק חשמל סוג 3 תוכלו להתייעץ טלפונית ולקבל את המענה הדרוש. יראל הנדסת חשמל הינה חברה בתחום הנדסת החשמל שמבצעת מגוון רחב של שירותים בתחום עד בית הלקוח.

        מהנדס בודק

        מהנדס בודק הוא חשמלאי אשר מחזיק ברישיון של חשמלאי מהנדס ובודק חשמל סוג 3.

        בודק זה הינו רשאי לבצע, לתכנן ולבדוק כל מתקן חשמלי בכל רמת מתח ללא הגבלה.

        מהנדס בודק הינו בעל ניסיון רב בתחום החשמל אשר יבצע עבור הלקוחות מגוון של בדיקות ועבודות לשוק הפרטי, העסקי והציבורי אם במתח גבוה ואם במתח נמוך. קשת העבודות היא רחבה מאוד וכוללת בדיקות חשמל, ייעוץ ותכנון של מערכות חשמל, בדיקות תרמוגרפיות, הדרכות בטיחות לעובדים, שירותי פיקוח למתקני חשמל ועוד.

        ייעוץ ותכנון ע"י מהנדס בודק

        בכל תהליך בנייה, ועוד לפני כן בשלב התכנון – נדרש תכנון של מערכות החשמל. בין אם מדובר על בית פרטי, מפעל או מבנה מסחרי הרי שתמיד נדרש תכנון של מערכת החשמל במבנה. התכנון כולל הן היבטים בטיחותיים ואת דרישות החוק, והן התאמה לדרישות הלקוח מבחינת צרכים, סוג הפעילות, היקפה ועוד. טרם הביצוע יש להכין תוכניות חשמל מפורטות שכוללות מפרט טכני מלא וגם כתב כמויות לצורך הביצוע בפועל.

        מדובר בתחום שדורש התמחות, הבנה ודיוק לטובת הצלחה בהקמת הפרויקט ללא עיכובים ובהתאם לתקנות החשמל, ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם מזמינים את שירותיו של מהנדס בודק חשמל מקצועי ומנוסה אשר ילווה אתכם.

        שירותי מהנדס בודק

        הדרכות בטיחות למערכות חשמל הן חשובות מאוד והן מצילות חיים. בארגונים, מקומות עבודה ומפעלים חשוב מאוד לקיים הדרכות כאלו אחת לתקופה. מהנדס בודק הינו בעל ניסיון בתחום ויספק לכם הדרכות בטיחות לעובדים בצורה מקיפה ואיכותית. הדרכות כאלו כוללות למשל הדרכה לגבי עבודה בטוחה עם כלים חשמליים, הימנעות מחשמול, כתיבה של נוהלי עבודה והרשאות עבודה במתח גבוה ונמוך, תפעול עבודה במתח גבוה ועוד.

        פיקוח ומציאת ליקויים באמצעות מהנדס חשמל

        היבט נוסף שיספק לכם מהנדס בודק חשמל הוא שירותי פיקוח למתקני חשמל. שירות כזה כולל פיקוח על ביצוע העבודות, כך שהביצוע מתקיים לפי התוכניות ומפרט החשמל. גם פיקוח על איכות העבודה ועל כך שהיא מתבצעת בהתאם לדרישות החוק ולתקנות. הפיקוח כולל הגשת דו"ח מסכם בסיום עבודת הפיקוח כאשר הדו"ח גם יצביע על ההתקדמות ועל נקודות שיש לטפל בהן, לתקן או לחזק.

        מהנדס בודק הוא איש מקצוע חשוב מאוד במסגרת הקמה ותפעול שוטף של מבנים מסחריים, מפעלים ומבנים שונים. חשוב מאוד שלא להתפשר כאן על איכות ולבחור באיש מקצוע מנוסה ואיכותי. יראל הנדסת חשמל תספק לכם מהנדסים בודקים מהשורה הראשונה. החברה פועלת בתחום הנדסת החשמל ומבצעת עבודות, פיקוח, ייעוץ ותכנון.

        בניית אתרים מקצועיים